Cigaretternas förtryck och förföljelser är över.

Idag tog jag mig en liten sovmorgon.. närmare bestämt en fyra timmar lång sådan. Det var dumt, inte med flit men helt klart lika dumt ändå. Så.. nu sitter jag här i nattsärken och dricker mitt kaffe och önskar att jag fortfarande vore rökare, då kunde jag sitta här och dricka kaffe och röka mina Camel Blue, som var det bästa jag visste när jag fortfarande var föslavad under nikotinets regim. Men eftersom jag är väldigt nöjd över att ha lyckats slå mig lös ur nikotinets bojor så är det inte så jobbigt som jag kankse vill framställa det som. Men som alla vet så är den stora omställningen från slaveri och total frihet lite skrämmande och ibland så längtar även den nu fria och självständiga individen tillbaka till sina förtryckare.

Jag har revolutionerat och på så vis störtat cigaretterna från makten, jag är nu fri att bestämma över mitt eget liv. Jag lever inte längre i rädsla. Jag har ensam störtat denna diktatur, styrd av L&M och Camel Blue.

Och om du funderar på att sätta stopp för detta förtryck så tveka inte, förstå att cigaretternas makt faktiskt inte är större eller starkare än din egna fria vilja!

Rökares lungor

Detta är den verkliga sanningen om cigaretternas förtryck mot oskyldiga människor, vars enda brott var att de inte var mer än människor en gång i tiden och föll för cigaretternas propaganda om ett rent liv! Är detta någonting som du stolt vill representera?


// Pixelpanda

Kommentarer
Postat av: oprofessionellll

Hu, de där lungorna ser ju ut som halvruttet sjögräs. Fy så hemskt. :S Tur att du har lyckats med att sluta röka! Och tur att jag också faktiskt har slutat upp med feströkningen.

2009-01-29 @ 16:29:35
URL: http://oprofessionelll.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0