Konsumera mera!

Jag spökade i den stora staden, södermalm idag och gick lös på Lisa Larsson, Beyond Retro, Åhléns och Hemköp. Jag trillade också in på Tigris skrädderi...

På Lisa Larsson köpte jag mig en lovely svart kappa som kommer få tjänstgöra mig under kalla vinterdagar tills det bara är trådar kvar av den fantastiska skapelsen, jag fick även med mig ett par fina örhängen som Lisa Larsson gav mig i present, jag blev så himlans glad, dom är så fina och rosa!

Nästa stopp var Beyond retro, där hittade jag en rosa klänning (ett nattlinne?) i tyll och spets som jag tog med mig hem, den tänker jag använda i tid och otid, så fin var den.

Sen traskade jag vidare till Åhléns där den egntliga planen var att köpa en sån där body som tydligen ska vara så trendig... Eh, jag tyckte mest att det verkade praktiskt men jag hittade bara sådana i XL och XS, så jag gick därifrån med en grå t-shirt, ett halsband med en silvrig jordgubbe på, ett par fula trosor och ett par örhängen som var röda hjärtan.

Sedan tog jag rulltrappan ner till hemköp för att köpa vanlijte, det var slut så jag köpte rabarber- och gräddte istället och tog tunnelbanan till t-centralen och letade efter mitt vaniljte på hemköp där, det var slut. Jag gick därifrån med vita bönor i tomatsås och linfrön.




Örhängen från Lisa Larsson. Åh, så älskvärda!




Klänning (nattlinne?) från Beyond Retro. Dig tänker jag använda så ofta jag bara kan, tillsammans med ljusblått och ännu mera rosa!



Åhléns reade ut små saker som jag inte visste att jag behövde... saker som jag inte borde ha köpt.

// Pixelpanda

Kommentarer
Postat av: Lovis

åh jag var nära att köpa såna trosor faktiskt! Dom är sköna, har andra samma modell

2009-01-31 @ 18:07:04
URL: http://lovss.blogg.se/
Postat av: agnes

lovely med blått och rosa! fast jag har börjat älska rosa ihop med mintgrönt.

2009-02-13 @ 22:29:48
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0