Öppet hus!

Under öppet hus var jag inte så jättemotiverad till att repa en scen till våran slutproduktion framför publik då jag knappt kan en enda replik men var så illa tvungen... Men efter vår lektion så tog jag och Jozehine tillfället i akt och tog en bild på mig när jag posade underligt och aningens snett framför en utav de fabulösa svarta skärmarna, som kan användas till både det ena och det andra och vem vet till vad mer för tokigheter!

hg

Så här finurligt seriös blir man av att, på ett ganska så ovanligt vis, propagera för teaterprogramet på st eriks gymnasium.

// Pixelpanda

Kommentarer
Postat av: oprofessionellll

Du är snygg som alltid! *

2009-01-26 @ 15:52:36
URL: http://oprofessionelll.papper.fi
Postat av: Anonym

åh.. jag saknar st eriks. SPECIELLT de svarta skärmarna. gåre bra med le drama?

2009-01-26 @ 21:44:58
URL: http://badboyband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0