Pixelpanda

Jag tänkte skriva en kort presentation om mig så vet man vad det är för odåga som skriver.

Jag heter Paulina och saker som gör mitt liv lite mer värt att leva är: rosetter, Broder Daniel, smala poppojkar, te, promenader, picknickar, film, kanelbullar, nästan allt som är rosa eller ljusblått, pandafrisyrer, röda läppar, lösögonfransar, avokado, Le muhr, billig öl, när solen tittar fram så där mysigt genom några träd, Parken, cup cakes, filtar och när det är så kallt ute att marken börjar glittra.

Om jag var ett djur skulle jag vara en katt och bo i en överklassfamilj. Då kunde jag ligga och mysa på en mjuk kudde hela dagarna och inte behöva göra någonting, de skulle mata mig, klappa och älska mig och jag skulle inte behöva lyfta ett finger (eller en tass kanske) för att dom skulle ge mig allt det där. Lyx och mys.200720082008    Öl med sugrör...

Kommentarer
Postat av: John

Jag skulle också vara en katt, fast av andra andlendingar, jag kommer och går lite som jag vill, mest det. Sen är jag väldigt mjuk.

2009-01-12 @ 14:12:29
URL: http://www.myspace.com/obalans
Postat av: agnes

adorabelt! både du och sötbloggen. hälsa teklagirrrrl!

2009-01-15 @ 18:03:00
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/m
Postat av: obefläckad

(jag är dålig på att hålla mig uppdaterad när det gäller eran blogg.. hah)

kul idé dock, eran blogg dvs (:



jag skulle nog vara en snigelkott, som djur då dvs.

himla fina djur må jag säga! <3

(jag vill vara fin, haaaah)

2009-01-20 @ 02:04:10
URL: http://obeflackad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0