Pixelpandas helg

Lördag och Söndag tillbringade Jag hemma hos min vän Magnus som Jag tidagare skrivit om med värme i orden och Med Pontus.

Lördag:
Vi åt absurda mängder mat, tacos. Och såg på film, Quadrophenia, Monty pythons Livet e Python och Sin city, vi drack te. Jag satt uppe till fem med Pontus och pratade om saker som är viktiga när man är nitton, Kärlek, vänner, hångel, öl och tankar på att fly någonstans långt, långt bort ifrån stockholm, sverige.
Att allt som handlar om kärlek, relationer och känslor är så förbaskat jobbigt hela tiden, det finns absolut inga genvägar att svänga av på när man tycker att vägen är för lång och ojämn. Jag vill säga att det rent utav suger att vara nitton men det tycker Jag faktiskt inte så det vore ju hyckleri.

Söndag:
Vi vaknade, åt frukost och städade Manges kök och då och då slängde vi ett öga på Austin Powers.

Sammfattning - En bättre helg kunde nog ingen ha. Bra vänner, bra film, fina samtal, dåliga skämt, massor med mat, kramar och musik.

// Pixelpanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0