Jag hade tur

Idag var Jag som man sig bör i skolan.. Pojken som brukar sitta brevid mig på körkortsteorin var inte i skolan idag så då hade jag ingen som fick mig att dra på munnen där.

Jag har även tänkt mycket på min kära vän Magnus idag, han åker iväg på måndag och jag har inte träffat honom sedan lördagen innan julafton och trots det så måste jag våga påstå att jag ser honom som en av mina bästa vänner. Jag berätar det mesta för honom och när Jag är ledsen så får han mig alltid att må så himla mycket bättre. Jag vet faktiskt inte om dessa känslor är ömsesidiga och det struntar jag faktiskt i.

Jag och Magnus har:
Druckit ett ruskigt äckligt vin som tillverkats av Magnus själv (och Pontus, men nu handlar det inte om honom)
Spökat på Arvikafestivalen.
Kollat på Filmen G.
Legat på ett tak på södermalm och druckit avslagen Coka-cola, rökt för många cigaretter, lyssnat på musik och hatat tvåsamhet.
Legat på bondegatan vid fyratiden på morgonen och lyssnat på Håkan Hellström.
Väckt Malins granne klockan typ fem på morgonen, vilket Malin tydligen inte alls var särskillt nöjd med.
Varit på en fest där Jag nästan avslutade vår vänskap, men som tur var så är Magnus på tok för charmig för att man ska kunna gör något sådant.
Myglat till oss mängder med öl.
Dansat.
Konstaterat att vi inte ska syssla med förhållanden. Många gånger.
Varit jävliga mot Pontus.
Haft fantastiska bakisdagar i hans trevliga soffa.
Sjungit i tunnelbanan.
Druckit mycket öl.
Varit tillsammans på facebook i ungefär en vecka, det var ett skämt och det var nog det sämsta skämtet någonsin... Vi kom på det en sen lördagsnatt efter oklar mängd alkohol coh tyckte att "Gud så kul! Alla kommer tro att det är sant".

Vi har gjort mycket andra saker men det här är saker jag minns som lite bättre.

Det ser nästan lite äckligt ut
Det ser nästan lite äckligt ut.

/ Pixelpanda

Kommentarer
Postat av: oprofessionelll

Ni har gjort en massa roliga saker ser jag. ^^ Du skriver förresten ruskigt bra. Det liksom bara flyter fram. Eller hur man skulle förklara det. Det är väldigt underhållande och intressant.

2009-01-15 @ 18:53:21
URL: http://oprofessionelll.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0