Fredag

I fredags så ville mina kära vänner Jozephine (Ja, hon stavas faktiskt så, på riktigt) och Chantal att jag skulle följa med dom ut och spöka i natten, jag var väldigt positivt inställd till denna utgång. Tills då att Jozephine ringde och frågade när vi skulle mötas och en äcklig känsla av obehag och olustighet började läcka inom mig, en lätt ångest slog mig i magen. Så jag bestämmde mig för att stanna hemma. Jag gick och hyrde film, Marie Antoinette och I'm not there, mycket trevligt. sen var jag ju pigg i skolan under lördgagen också vilket var bra eftersom att det var öppet hus och vi skulle spela teater för våra små spökbesökare. Hoppas att vi gjorde ett gott intryck på dom små liven så att dom vill börja i våran skola!

yjjjj

Film, juice, te och frukt!

// Pixelpanda

Kommentarer
Postat av: pandasoppan

fy fan i helvete vad jag ahr varit sugen på brämhults hela gårdagen och idag med och enda anledningen är att jag såg den här bilden ååh vill

2009-01-28 @ 11:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0