FESTLIGT!

Nu har jag skrivit ett arbete om fröken Fia-Stina Sandlund (Gubbslem/Gubbfärs,Unfucked Pussy och PepART)
Speciellt gillade jag "Jag rockar fett med mina nya dockusåpapolre.Vad gör du?" På något vis lyckades jag peta in en länk under "Länkar" som leder till Fetrocken med Dockusåpavännerna... eh. Jag borde gå en kurs i "Internet för idioter" eller dylika.

Så, nu hoppas jag att min nutida konstlärare blir glad.

Tror dock att jag är på tok för bristande i information och vettigt innehåll, då ordbajsande är en av mina starkare sidor. (Kan nog få ihop en A-4sida om ingenting alls... Eller kankse inte en hel men nästan.) Hoppas hon inte genomskådar orddiarrén och ger mig åtminstone ett godkänt.

// Pixelpanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0