Lördagsdöden

Seriöst. Mjukstart med Pasta, linser och typ vitlök.. Sen pizza.. sen chips, kanelbullar, sallad och så lite te på det. Kalaskalas. Min fråga är nu hur i hela fridens namn jag kunde få i mig allt detta, jag menar som så, att det var ju inte bara en kanelbulle.. det var hur många som helst. Fast sen så fortsatte vi ju att äta efter vi var mätta bara för att inte verka färska... Som typ Ullis och Marta som DELADE på en pizza, hur färskt är inte det egentligen? Jävla töntar liksom. Hehe.
FY! Vad ont jag hade i magen och har fortfarande, även om det börjar gå över nu men ååhh.. Min stackas mage. Och mina vänner kalasade tydligen på ytterligare en chipspåse på tunnelbanan hem sen.. Herre min skapare!

Mest värt var nog TP med endast Disneyfrågor, det finaste på länge. Jag och Sanna vann eftersom att vi är så himla duktiga på Disney. Vi tog hem segern på ett Robin Hoodkort.

Nu ska jag ta och städa halva lägenheten vilket inte är särskillt lockande alls, faktiskt. Sen ska jag kolla på någon festlig film och försöka smälta maten (skräpet?) från igår...

// Pixelpanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0