Pixelpanda i pixlar

Jag fick faktiskt en fråga om vi inte kunde slänga upp ett "Så här gör man en panda"inlägg

Dessvärre så är mitt hår för kort för tillfället för att kunna få till något som ser tillräckligt vettigt ut för att få kallas panda.. men en och annan bild från tidigare mer eller mindre lyckade hårdagar kan jag visa upp.



Så här tjusig var jag 2007. Jag och Oliver spökade runt bland buskarna utanför Re: Publik.



2006 smög jag omkring på söder och ibland fikade jag på Café String



Ibland såg jag hemskt arg ut och kramades med min mjukiskatt. 2006 (?)



2006 så fikade jag med Malin och Marie på.. kanske Blå Lotus (?)



Och 2009 skulle jag dansa på Baba Sonic, blond och puffig som sockervadd.

// Pixelpanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0